Sektor za unutarnju kontrolu
U sektoru za unutarnju kontrolu vrše se sljedeći poslovi i zadaci:
- zaprimanje i razmatranje prijave i predstavke građana na rad uposlenika Uprave;
- provjeravanje navoda iz prijava i predstavki i izvještavanje direktora Uprave o utvrđenom činjeničnom stanju;
- vršenje provjera i prikupljanje činjenica i dokaza po podnesenim disciplinskim prijavama protiv državnih službenika i namještenika na zahtjev direktora Uprave radi utvrđivanja osnovanosti disciplinske prijave, a prije dostavljanja prijave medijatoru i pokretanja disciplinskog postupka;
- vršenje provjera i prikupljanje činjenica i dokaza kod nastupanja materijalne štete u vršenju državne službe od strane državnih službenika i namještenika, te izvještavanje direktora Uprave, odnosno Komisije za utvrđivanje postojanja štete, njene visine i okolnosti pod kojima je šteta učinjena, odnosno krivice državnog službenika za učinjenu štetu;
- vršenje provjera i prikupljanje činjenica i dokaza po zahtjevu direktora Uprave u slučajevima kada postoje indicije ili saznanja o povredi službene dužnosti od strane državnog službenika ili namještenika, a prije eventualnog podnošenja disciplinske prijave od strane direktora Uprave;
- praćenje pravilnosti korištenja službenih vozila kroz sustav GPS praćenja;
- praćenje poštivanja radnog vremena od strane uposlenika i elektronskog evidentiranja prisustva na poslu;
- kontrola pravilnosti izvješćivanja sa službenih putovanja i realiziranja naloga za službena putovanja;
- praćenje primjene kancelarijskog poslovanja;
- praćenje pravilnosti primjene Zakona o inspekcijama F BiH i Zakona o upravnom postupku prilikom vršenja inspekcijskog nadzora i vođenja upravnog postupka;
- izrada mjesečnih izvještaja po organizacijskim jednicima i uposlenicima o utvrđenim nepravilnostima;
- praćenje ažurnosti vođenja evidencija koje se vode u Upravi;
- obavljanje drugih poslova iz nadležnosti Sektora po nalogu direktora Uprave u skladu sa Zakonom, drugim propisima i ovim pravilnikom.
01
Aktuelnosti
02