Kabinet direktora
U Kabinetu direktora vrše se sljedeći poslovi i zadaci:
- organizovanje vršenja stručnih i administrativno – tehničkih poslova za potrebe direktora i sekretara Uprave;
- vršenje poslova na prijemu i tehničkom kompletiranju materijala iz nadležnosti osnovnih organizacionih jedinica koji se dostavljaju direktoru Uprave na razmatranje i odlučivanje sa odgovarajućim mišljenjem;
- ostvarivanje službene korespondencije sa svim federalnim i drugim organima i međunarodnim organizacijama u pitanjima u kojima ima učešće direktor Uprave, sekretar Uprave i drugi rukovodeći državni službenici i poslovi koji se odnose na servisiranje tih aktivnosti;
- organizovanje i vršenje poslova koji se odnose na dostavljanje svih materijala iz nadležnosti Uprave koje razmatra i usvaja Vlada Federacije, odnosno Parlament Federacije; praćenje rada sjednica tih organa na kojima se razmatraju materijali Uprave i o tome blagovremeno upoznavanje direktora radi prisustva na tim sjednicama;
- organizovanje vršenja poslova na pripremanju podataka iz nadležnosti Uprave radi informisanja nadležnih organa i javnosti i u tim pitanjima ostvarivanje komunikacijske saradnje sa sredstvima javnog informisanja (portparolski poslovi);
- organizovanje prevođenja i lektorisanja materijala iz nadležnosti Uprave koji se dostavljaju Vladi Federacije, Parlamentu Federacije i drugim organima na razmatranje i usvajanje;
- organizovanje aktivnosti na održavanju sjednica Stručnog kolegija direktora, vođenje zapisnika na sjednicama i njegovo dostavljanje sekretaru Uprave i rukovodiocima osnovnih jedinica na realizaciju;
- organizovanje protokolarnih aktivnosti prilikom službenih posjeta predstavnika drugih organa i međunarodnih organizacija Upravi;
- pripremanje pitanja iz nadležnosti Kabineta za program rada i izvještaj o radu Uprave;
- obavljanje i drugih poslova iz nadležnosti Kabineta po nalogu direktora Uprave u skladu sa Zakonom, drugim propisima i Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji.
01
Aktuelnosti
02